Hvad synes vores kunderne om os?

I Filterteknik A/S går vi meget op i at have glade og tilfredse kunder. Derfor laver vi hvert år en kundetilfredshedsundersøgelse for at finde ud af, hvad vores kunder egentlig synes om os. Dette gør vi med formålet om at blive klogere på vores kunders behov, kunne yde en bedre service, leve op til forventninger samt give den bedste kundeoplevelse muligt.

Vores kundetilfredshedsundersøgelse er en udarbejdet NPS (Net Promoter Score) undersøgelse. En NPS undersøgelse er en vurdering af en virksomheds kundeloyalitet. Så jo højere en NPS score man har, jo bedre en kundeloyalitet har man.

I år har vi igen foretaget en kundetilfredshedsundersøgelse og er endt op hele 67 NPS score.

Vi har formået at forbedre os væsentligt fra sidste år, hvor vi fik en NPS score på 53.

Dette er et fremragende resultat, som vi er meget stolte af at kunne vise frem.