FAQ – Ordre

Hvordan finder jeg prisen på en vare?

Når du skal finde prisen på en vare, skal du være oprettet som bruger i vores LFS system. I LFS skal du søge på det gældende varenummer under krydsreferencer. Her vil du få et skærmbillede op med tekniske informationer om varen samt dens pris.

Hvordan finder jeg ud af om Filterteknik A/S har varen på lager?

Når du skal se om en vare er på lager, skal du være oprettet som bruger i vores LFS system. I LFS skal du søge på det gældende varenummer under krydsreferencer. Her vil du få et skærmbillede op med tekniske informationer og om varen er på lager.

Hvornår forventes varen at være på lager igen?

Leveringstider og hvornår vi forventer at have en vare på lager igen, kan du ikke selv se. Her må du kontakte vores kundeservice.

Hvorfor kan det forekomme at der står ubekræftet under den forventede ankomstdato på min ordrebekræftelse?

Der kan være flere årsager til, at vi er nødsaget til at skrive ubekræftet på din ordrebekræftelse. Hvis den bestilte vare ikke er på lager, og vores leverandør ikke har angivet en dato for levering hos Filterteknik A/S, kan vi ikke fastsætte en dato for levering over for vores kunder. I det øjeblik at vi får en bekræftet dato fra vores leverandører, bliver datoen opdateret i vores system, og kunden får tilsendt en ny ordrebekræftelse med ankomstdato.
En anden årsag kan være, hvis kunden har bestilt en vare, som vi ikke lagerfører også kaldet skaffevare. I denne sammenhæng er det nøjagtig samme proces, som hvis det er en vare, vi ikke har på lager.

Kan jeg returnerer en vare?

Ja, Filterteknik A/S har en reklamations- og returneringspolitik. Returnering skal aftales på forhånd med en salgskonsulent eller kundeservice. Læs betingelserne for returnering på vores hjemmeside under ”Salgs- og leveringsbetingelser” via ”Om os” eller tryk her, da specifikke vilkår skal overholdes.